Білім беру саласы: Таным.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі: Жаратылыстану.
Тақырыбы: Құстар — біздің досымыз.
Мақсаты:
Білімділік: балалардың жалпы құстар туралы түсініктерін жинақтау.
Дамытушылық: торғай, сауысқан, қарға, көгершін туралы көрген, білгендерін айтқызу арқылы тілдерін дамыту.
Тәрбиелік: құстарға қамқорлық жасау қажеттігін түсіндіру, табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Алдын- ала жүргізілетін жұмыс: үй құстарымен дала құстарының айырмашылығын түсіндіру.
Қолданылған технологиялар түрі: Триз технологиясы.
Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, әңгімелеу, көрсету, сұрақ-жауап.
Көрнекіліктер: дала, үй құстарыңың суреттері.
Билингвалдық компонент: құс-птица- bird.
Әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі Кіріспе бөлім. | Шаттық шеңбері Балалар шеңбер бойына тұрып, бір-біріне күлімдей қарап қайталайды. -Мен әдептімін. -Мен ақылдымын. -Мен бақыттымын. -Мен тәртіпті баламын. Балалар енді жұмбақ шешейік. Шарлап келіп даланы, Үйіме үнін салады. (Құс) Жаңа тақырыппен таныстыру: Бүгінгі жаратылыстану оқу қызметіміздің тақырыбы «Құстар біздің досымыз» деп аталады. Билингвалдық компонент: Құс сөзін орыс тілінде птица деп атаймыз. Ал ағылшын тілінде dird деп аталады. | Барлығы бірге шаттық шеңберін қайталайды. Жұмбақтың шешуін табады. Балалар жаңа тақырыппен танысады. -Птица. -dird билингвалдық компонентті бірге қайталайды. |