Сабақ: № Мектеп: №32 В.В Маяковский
Күні: Мұғалімнің аты: Айбасова М К
Сынып: 1А Пәні: Сауат ашу
Ортақ тақырып: Саяхат
Бөлім: Табиғатқа саяхат. Сабақтың тақырыбы: Әә дыбысы мен әрпі.
Осы сабақ
арқылы жүзеге
асатын оқу
мақсаттары 1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.2.2.1 мәтінде автордың кім (не) туралы айтқысы келгенін түсіну 1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап,әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
Сабақ мақсаты Барлық оқушы: Ә дыбысы мен әрпін тану, сөздерді оқу, дыбыстық талдау жасау Көптеген оқушы: Оқудың түрлерін қолдану,сөздерден сөйлем құрау, каллиграфиялық талаптарға сай жазу Кейбір оқушы: Мәтінде автордың кім? не? туралы айтқысы келгенін анықтау
Бағалау
критерийлері — Әріпті таниды, ажыратады және сәйкестендіріп оқиды; — Оқу түрлерін қолданады; — Мәтіннің тақырыбын анықтайды, автордың ойын болжап айтады; — Жазу жолын каллиграфиялық талаптарға сай жазады.
Тілдік мақсат Пәнге тән лексика мен терминология: Табиғат-природа- nature Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: -дыбыс, сөз, сөйлем, буын,мәтін.
Құндылықтарды
дарыту Тұлға аралық қарым-қатынас дамытуға және бағалауға мүмкіндік беретін жұптық және топтық жұмыстарды қолдану, жауапкершілік таныту,қоршаған ортаны аялауға, өз қоршаған ортасын таза ұстауға тәрбиелеу,өз ұлтын,халқын құрметтеу және мақтаныш сезімін қалыптастыру.
Пәнаралық
байланыстар Дүниетану- отбасы мүшелері ұғымдары.
АКТ
Бейнежазба, слайд таныстырылым ,жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында.
Бастапқы оқу: Ә дыбысын таниды, баспа және жазба түрлерін ажырата алады.
Жоспар
Жоспарланған
уақыт есебі Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) Ресурстар
Басы
1.Ұйымдастыру кезеңі Топқа бөлу: — Үстел үстінде тұрған 3 түрлі отбасының суреттерін таңдап алады.Олар: І топ «Әже » ІІ топ «Әке » ІІІ топ «Әпке » 2.Психологиялық ахуал: Тұлғаның еркін, жан жақты дамуы мақсатында жүргізіледі. Шеңбер жасап шаттанып, Білім алып баптанып, Қол ұстасып топталып, Орман тоғай бетке алып, Қима суреттер
Көңілденіп ән салып, Саяхатқа аттандық! — Сабағымызды бастамас бұрын алдымен мына ережелермен танысып алайық. Сабақ үстінде: — Шуламаймыз — Қол көтеріп жауап береміз — Бір-бірімізді тыңдаймыз «Миға шабуыл» әдісі. Сабақтың тақырыбын жұмбақ жасыру арқылы ашамын. Ертегі айтып береді Сені жақсы көреді Мейірімді бұл кісі Қандай ғажап күлкісі (Әже) Әріп таңбасымен таныстыру Білу1-тапсырма: Ұжымдық жұмыс: «Болжау» әдісі -Әже,әке, әпке деген сөздерде бірінші қай дыбыс естіліп тұр? -Ә дыбысы -Кәне, бәріміз Ә деп айтып көрейікші! — Ә Ә Ә қалай айтылып тұр? — Созылып кедергіге ұшырамай шығу арқылы айтылып тұр. -Ә дыбысы дауысты дыбыс. -Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не болады деп ойласыңдар? –Ә дыбысы Дескриптор: — «Ә» дыбысының сөздің қай жерінде кездесетінін айтады — «Ә» дыбысының қандай дыбыс екенің ажыратады — Сұрақтар арқылы сабақ тақырыбын ашады Кері байланыс Бағалау: «Тамаша» жұбын арқадан қағу Түсіну 2- тапсырма: Топтық жұмыс Бумеранг әдісі Мәтінмен жұмыс. Шана Әкем туған күніме шана сыйлады.Мен қатты қуандым.Әкеме рақмет айттым.Шана әдемі.Қыста шанамен сырғанаймын. І топ мәтінді оқиды ІІ топ мәтіннің мазмұнын айтып ашады ІІІ топ мәтіннен ә дыбысы бар сөздерді тауып, дыбыстық талдау жасайды. Дескриптор: Алтын ереже Әлиппе порталынан бейнежазба
— мәтінді оқиды; — мәтіннің мазмұнын айтады; — мәтіннен ә дыбысы бар сөзді табады; — дыбыстық талдау жасайды; Кері байланыс Шапалақ арқылы бағалау Қолдану 3- тапсырма.Мозайка әдісі бойынша І топ. Адасқан буындардан сөз құрау. ІІ топ. Дыбыстық талдау жасау. ІІІ топ.Берілген сөзді буынға бөліп,үш тілде айту. Әже-бабушка-grandmother. Дескриптор: -буындардан сөз құрайды; -сөздерге дыбыстық талдау жасайды; -сөзді буынға бөліп, үш тілде айтады; Кері байланыс Смайликтер арқылы бағалау Талдау 4- тапсырма: Жеке жұмыс « Кім жылдам »әдісі Жаңылтпашты оқы және жаңылмай жатқа айтып көр. Келген малшы Әрі әнші, Әрі аңшы. Сергіту сәті. «Аяқпенен топ-топ-топ» Жинақтау 5- тапсырма. Топтық жұмыс «Ой қозғау »әдісі Жұмбақты оқып,шешуін тап. Таңмен көзін ашады, Әлемге нұрын шашады. Мына суреттердің қайсысы осы жұмбақтың шешуі болады? Дескриптор: — жұмбақтың шешуін табады; — сәйкес суреттерді таңдайды; Кері байланыс Бағалау -түсінбедім — көмек керек Таныстырылым , оқулықпен жұмыс Қима қағаздар Өте жақсы Жақсы Орташа
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Саралап оқыту әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырмалар, материал мен әдіс-тәсілдерді іріктеп Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау дескрипторлар негізінде жүзеге асады. Топтық жұмыс кезінде топтар бір-бірін бағалайды, жұптық жұмыста жұптар бір-бірін бағалайды, өздік жұмыс кезінде мұғалімнің Денсаулық және қауіпсіздік Денсаулық сақтау технологиясы, партада дұрыс отыру ережелері, ширату жаттығулары.
-өте жақсы түсіндім Дәптермен жұмыс: — Тақтаға әріптің басталуы, жазылу бағытын көрсету. — Әріпті ауаға жазу арқылы қолдарын жаттықтыру — Жазу дәптеріндегі берілген Ә ә әрпін жазу Жемістермен бағалау
Соңы
Әріптерден сөз құра. Оларға сәйкес суретті таңда. Дескриптор: — Әріптерден сөз құрайды; — Сәйкес суретті таңдайды Бағалау «Жасыл» қоржын- өте жақсы түсіндім, мен үшін қазықты болды «Сары» қоржын-мен сабақты жақсы түсіндім «Қызыл» қоржын-тақырып бойынша әлі де ізденуім керек Сауат ашу оқулығы Қоржынның суреттері
Қосымша мәліметтер
қолдану үдерісі, оқушыларды оқуға ынталандыруға, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуға қалыптастырады.. Оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарды қоюмын. Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру арқылы жүзеге асырамын. Білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар,түрлі кестелер, жаттығулар, күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалары бар карточкаларды беріп отырамын. бағалауы немесе өзін-өзі бағалау жүргізіледі. «Тамаша»- жұбын арқадан қағу «Шапалақ» арқ. «Смайликтер» арқ. «Жемістермен» бағ.
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)
1.
2.
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға
қатысты)?
1.
2.
Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы қандай ақпарат білдім?