Сабақ: №57 | Мектеп: №11 орта мектебі |
Күні: 19.12.2019 ж. | Мұғалімнің аты: Әділ Айдана Бақбергенқызы |
Сынып: 2 «Б» | Пәні:Қазақ тілі |
Ортақ тақырып: Менің туған өлкем | Сабақтың тақырыбы: «Су- тіршілік көзі» Сөйлемдегі сөздердің байланысы |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 2.2.1.1 сұрақ қою арқылы (неістеді? қандай? неліктен?) мәтінтүрлерін (әңгімелеу, сипаттау,пайымдау) және құрылымдықбөліктерін (басы, негізгі бөлім,соңы) анықтау 2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптіңбиіктігі мен мөлшерін сақтап,оларды байланыстырып көлбеужәне таза жазу |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушы: Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріп, бас әріп пен кіші әріпті ажыратып жаза алады Көптеген оқушы: Мәтіннің түрін анықтап, бас әріп пен кіші әріптің мөлшерін сақтап жазады. Кейбір оқушы: Мәтіннің түрін, құрылымдық бөліктерін анықтап, бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, қатесіз таза жазады. |
Бағалау критерийлері | — Сұрақ қою арқылы мәтіннің түрлерін, құрылымдық бөліктерін анықтайды; — Бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, таза жазады |
Тілдік мақсат | Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: ауызша, жазбаша |
Талқылауға арналған сұрақтар: | |
Сөйлем дегеніміз не? Сөйлемнің түрлері Хабарлы сөйлем деген не? Сұраулы деген не? Лепті сөйлем деген? Сөйлемдегі сөздердің байланысы деген не? | |
Құндылық-тарды дарыту | Қарым- қатынас жасау қабілеті, өзара сыйластық, ұқыптылық, еңбекқорлыққа баулу |
Пәнаралық байланыстар | Жаратылыстану |
АКТ | Сабақ барысында слайд қолданамын |
Бастапқы оқу: | Сөйлемдегі сөздердің байланысы |