Ашық сабақ

Ашық сабақ
Сабақ: №57 Мектеп: №11 орта мектебі
Күні: 19.12.2019 ж. Мұғалімнің аты: Әділ Айдана Бақбергенқызы
Сынып: 2 «Б» Пәні:Қазақ тілі
Ортақ тақырып: Менің туған өлкем   Сабақтың тақырыбы: «Су- тіршілік көзі» Сөйлемдегі сөздердің байланысы  
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 2.2.1.1 сұрақ қою арқылы (неістеді? қандай? неліктен?) мәтінтүрлерін (әңгімелеу, сипаттау,пайымдау) және құрылымдықбөліктерін (басы, негізгі бөлім,соңы) анықтау 2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптіңбиіктігі мен мөлшерін сақтап,оларды байланыстырып көлбеужәне таза жазу
Сабақ мақсаты Барлық оқушы: Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріп, бас әріп пен кіші әріпті ажыратып жаза алады Көптеген оқушы:  Мәтіннің түрін анықтап, бас әріп пен кіші әріптің мөлшерін сақтап жазады. Кейбір оқушы: Мәтіннің түрін, құрылымдық бөліктерін анықтап, бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, қатесіз таза жазады.  
Бағалау критерийлері — Сұрақ қою арқылы мәтіннің түрлерін, құрылымдық бөліктерін анықтайды; — Бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, таза жазады  
Тілдік мақсат Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: ауызша, жазбаша
Талқылауға арналған сұрақтар:
Сөйлем дегеніміз не? Сөйлемнің түрлері Хабарлы сөйлем деген не? Сұраулы деген не? Лепті сөйлем деген? Сөйлемдегі сөздердің байланысы деген не?
Құндылық-тарды дарыту Қарым- қатынас жасау қабілеті, өзара сыйластық, ұқыптылық, еңбекқорлыққа баулу
Пәнаралық байланыстар Жаратылыстану
АКТ Сабақ барысында слайд қолданамын
Бастапқы оқу: Сөйлемдегі сөздердің байланысы

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

× Whatsapp-та хабарласыңыз!